food info

food info · 09. april 2017
Als je regelmatig een whey eiwit shake neemt kan je overwegen om een plantaardige variant te gaan gebruiken. Omdat de meeste eiwitproducten zeer belastend voor je darmen zijn en vol zitten met zoetstoffen en toevoegingen. Dat merk je onder andere doordat je meer stink scheetjes gaat laten niet echt fijn voor jezelf en je omgeving. Ingrediënten 2 el hennepzaad 300 ml water 1 banaan 1 peer 1 bosje raapstelen 1 ½ tl kaneel Doe alles in de blender en clean UP!

food info · 06. april 2017
Overal hoor je goedbedoelde food adviezen, maar omdat het er zoveel zijn en ook vaak zo verschillend snap ik dat je even niet meer weet wat je wel en niet kan geloven. Gezond nu heeft er een leuk artikeltje over geschreven. Ik heb hierin ook mijn bescheiden mening mogen geven. Doe er je voordeel mee en haal eruit waar je denkt iets aan te hebben. | Artikel Gezond nu | JUICE UP!💚

food info · 05. maart 2017
Wist je dat twee keer per week zeewier eten voldoende is om je jodium gehalte in je lichaam op peil te houden? We weten inmiddels dat we jodium hard nodig hebben om onze stofwisseling goed te laten werken. Daarom wordt er ook jodium aan zout en brood toegevoegd. Maar wil jij niet zoveel brood meer eten en wil jij ook dat vieze zout niet op je eitje strooien dan is zeewier een hele goede en gezonde keus. Jodium is behalve voor je schildklier noodzakelijk voor een gezonde hormoonbalans en groei...

food info · 15. november 2015
De dagen worden korter en de zonnestralen nemen af. Hoe komen we de winter door met een lach op ons gezicht? Ik zeg koffers pakken en lekker overwinteren in een zonnig oord smile-emoticon Maar helaas gaat dat niet lukken voor de meesten van ons. Gelukkig volstaat een vitamine D supplement ook. Waarom is ‪#‎vitamineD‬ zo ‪#‎belangrijk‬? -voor sterke tanden en botten door voldoende calciumopname -voor een goede spierfunctie -ondersteunt weerstand -je krijgt er een goed humeur van In...